Expedieri și returnări

Expedierea pachetului dumneavoastră

Pachetele sunt în general trimise în 1 zi lucrătoare de la primirea comenzii pe site sau telefonic și sunt expediate prin Urgent Cargus sau Poșta Română cu urmărire și livrare fără semnătură. 

Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de greutatea totală a pachetului. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuri de livrare separate. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.

Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoastră sunt bine protejate, pentru a ajunge în siguranță la dvs..

Livrarea se face doar pe teritoriul României:

- prin compania de curierat Urgent Cargus, în intervalul orar 9.00-17.00, de luni până vineri, la adresa de livrare pe care aţi menţionat-o în comanda dvs.
- prin serviciile operatorului național Poșta Română

1. Livrare prin Urgent Cargus

Taxa de transport prin serviciile de curierat începe de la tariful standard de 20 lei  în localitățile și zonele în care se află sediile Urgent Cargus, pentru 1kg greutate colet. Pentru km suplimentari va trebui să suportați o taxa suplimentară către firma de curierat, în funcție de numărul de km de la sediul Urgent Cargus cel mai apropiat. De asemenea pentru kilograme in plus peste greutatea standard de 1 Kg se aplică taxe suplimentare de către firma de curierat Urgent Cargus.

Livrare la domiciliu prin serviciile de curierat Urgent Cargus

Livrarea produselor pe care le-ati comandat are loc numai pe teritoriul României.

Livrarea se efectueaza direct la usa clientului prin curier.

Termenul de livrare prin curierat este între 24 ore şi  48 ore, socotit de la data confirmării comenzii Dvs. Acest termen este orientativ el putând fi modificat din motive independente de voinţa noastră. În perioadele aglomerate (reduceri) sau cu sărbători, livrarea coletelor poate dura între 2-3 zile lucrătoare sau chiar mai mult.

Termenul de livrare este măsurat in zile lucrătoare .

Prin "livrare " intelegem data la care coletul pleacă de la noi si nu data la care ajunge la cumpărător .

In cazul în care după 3 încercări agentul de livrari nu vă gaseşte la adresa de livrare,  va trebui să vă prezentaţi personal la cel mai apropiat sediu Urgent Cargus pentru ridicarea coletului.

Important ! Asiguraţi-vă ca adresa de livrare este aceea unde puteţi fi găsit de luni până vineri între orele 9.00-17.00.

Luaţi în considerare faptul că agentul de livrări va încerca 3 zile consecutive dupa ce vă va suna în prealabil sau vă va trimite un sms.

Daca doriţi să schimbaţi adresa de livrare va trebui să achitaţi o taxă suplimentară către compania de curierat, în caz contar va trebui să vă prezentaţi personal la cel mai apropiat sediu Cargus  pentru ridicarea coletului.

Vă rugăm să vă asiguraţi ca aţi completat corect datele atunci când realizați o comandă pe magazin. O adresă incorectă sau un număr de telefon incorect pot duce la întârzierea livrării comenzii dvs.

Dacă este prima dată când comandaţi produse de pe site-ul nostru veţi fi contactat telefonic pentru verificarea şi confirmarea adresei de livrare.

Important! In cazul în care refuzaţi să ridicaţi coletul şi/ sau în eventualitatea altor probleme apărute în timpul procesării comenzii sau a datelor introduse, ne rezervăm dreptul de a opri livrarea produselor către dumneavoastră.

Mulţumim pentru înţelegere !

2. Livrare prin Poșta Română

Tarife de livrare prin Poșta Română le regăsiți aici: https://www.posta-romana.ro/tarife.html

Tariful standard pentru colete cu greutate de 1kg începe de la 12 lei. Rețineți că tariful se modifică (crește) în funcție de greutatea coletului și valoarea rambursului.

Dacă optați pentru serviciul ramburs Poșta Română trebuie să aveți în vedere faptul că veți fi avizat de către factorul postal la sosirea coletului, urmând ca dvs. să vă deplasați la oficiul poștal menționat în aviz (oficiul de care aparțineți cu domiciliul), pentru ridicarea acestuia.

Plata o veți realiza la ghișeul oficiului postal, la ridicarea coletului.

De asemenea, la alegerea livrării prin Poșta Română, noi vă vom genera un AWB prin intermediul căruia puteți urmări comanda dvs. https://www.posta-romana.ro/track-trace.html

Plata comenzii dvs.

Plata se efectueaza in sistem ramburs.

Atunci cand pachetul ajunge la dumneavoastră prin intermediul curierului Urgent Cargus, suma de plata se achita direct curierului.

Atunci când pachetul dvs. ajunge prin Poșta Română vă deplasați la oficiul poștal indicat în avizul primit de la factorul poștal și plătiți rambursul la ghișeul oficiului postal.

Puteti de asemenea sa platiti prin transfer bancar in loc de plata in sistem ramburs.

- ramburs la primirea coletului sau la ridicarea acestuia de la oficiul poștal - suma maximă de plata la ramburs: 5000 RON

- transfer bancar la INGB CENTRALA în contul RO61INGB0000999908846504 (RON), în acest caz coletele vor fi expediate în momentul în care banii au intrat în contul nostru

Returnare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Conform Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014: "... consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.". Documentul complet poate fi citit pe site-ul ANPC.

Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]:

- Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*) - Comandate la data (*)/primite la data (*) (*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz. - Numele consumatorului (consumatorilor) - Adresa consumatorului (consumatorilor) - Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) - Data 

Începând cu 9 ianuarie 2016 se aplica prevederile Regulamentului nr. 524/2013 privind soluţionarea online a litigiilor în materie de consum.Soluționarea on-line a litigiilor.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin posta sau curier.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

ATENȚIE !! Nu expediati colete retur cu ramburs . Nu le vom primi !

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

In cazul in care produsele expediate nu corespund cu cele comandate de dvs, contactați-ne si le vom schimba pe cheltuiala noastra.

Returnarea produselor se face catre SC Mondana Alliance SRL Aleea Ghencea, nr.1, sector 6, București, CP 061716, cu acelasi transportator cu care ati primit coletul (Urgent Cargus , Poșta Română).

Informații suplimentare

Pentru întrebări şi alte informaţii ne puteţi contacta la adresa de e-mail office@accesoriitopone.ro sau la numărul de telefon: 0726.469.111. Deasemenea puteți utiliza și formularul de contact pentru a ne semnala alte probleme. Formular preluare reclamatii: https://www.accesoriitopone.ro/contact

Telefon : 0726.469.111 ; luni-vineri  10-18

Program de lucru : luni-vineri 10-18,  e-mail: office@accesoriitopone.ro

* Este posibil ca in timpul programului de lucru sa NU va putem raspunde la telefon . Va rugam sa ne scrieti la office@accesoriitopone.ro si vom raspunde in interval de 3 ore - în timpul programului de lucru si in maxim 24 ore in afara programului de lucru.