Expedieri și returnări

Expedierea pachetului dumneavoastră

Pachetele sunt în general trimise în maxim 1 zi lucratoare de la primirea comenzii și sunt expediate prin Urgent Cargus sau Posta Romana. Costul transportul este calculat, in functie de zona in care se face livrarea si de greutatea respectiv volumul coletelor.

Serviciile suplimentare prin Urgent Cargus: plata ramburs si verificare colet, au costuri suplimentare in valoare de 2 lei. Acestea se adauga automat in costurile de transport in functie de alegerea cumparatorului.

Costul de expreditie al coletului catre dvs. incepe de la 21 lei prin Urgent Cargus si de la 11 lei prin Posta Romana. 

Cutiile sunt ambalate corespunzator si articolele comandate de dumneavoatră sunt bine protejate.

Verificare colet

Serviciul Deschiderea coletului la livrare este optional si se taxeaza de firma de curierat. Acest serviciu iti ofera posibilitatea de a verifica daca produsul este cel pe care l-ai comandat si se prezinta in stare perfecta (nu prezinta semne de lovire, zgarieturi etc).

Important: Serviciul Deschiderea coletului la livrare nu ofera posibilitatea de a desigila/proba produsul de fata cu curierul, inainte de a face plata. Serviciul ofera numai posibilitatea inspectarii vizuale a produselor, care trebuie efectuata intr-un interval de maxim 3 minute.

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzii, implicit a tuturor produselor livrate. Daca totusi ai nevoie urgenta de celelalte produse, poti accepta sa platesti toata comanda, urmand sa trimiti ulterior catre accesoriitopone.ro produsul cu probleme pentru inlocuire sau returnare bani.

Procedura de refuzare a comenzii are loc prin completarea unui Proces verbal de constatare, de catre curier impreuna cu clientul. Procesul verbal de constatare se poate intocmi doar in prezenta curierului in momentul livrarii, ulterior dupa ce curierul a plecat de la destinatie Procesul verbal nu mai poate fi completat.

Daca in urma deschiderii coletului primit ati decis returnarea produsului, va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp pentru solutionarea situatiei.

Returnarea produselor

Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art 13 alin(3) si art 14 din O.U.G Nr. 34/2014, in termen de 15 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator, iar in cazuri de produs nefunctional, transportul este suportat de AccesoriiTopOne.ro.

Conform Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014: "... consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.". Documentul complet poate fi citit pe site-ul ANPC.

Începând cu 9 ianuarie 2016 se aplica prevederile Regulamentului nr. 524/2013 privind soluţionarea online a litigiilor în materie de consum. Soluționarea on-line a litigiilor.

Renuntarea la cumparare in termen de 15 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin posta sau curier.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Nu expediati colete retur cu ramburs . Nu le vom primi ! 

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 zile de la data informarii AccesoriiTopOne de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.

AccesoriiTopOne va putea amana rambursarea produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care AccesoriiTopOne nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul.