Coletele sunt în general trimise în 1 zi lucrătoare de la primirea comenzii pe site sau telefonic și sunt expediate prin servicii de curierat DPD sau Poșta Română cu urmărire și livrare fără semnătură. Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de greutate și volumul total al coletului (coletelor). Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuri de livrare separate. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.
Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoastră sunt bine protejate, pentru a ajunge în siguranță la dvs. Livrarea se face doar pe teritoriul României:
prin compania de curierat DPD în intervalul orar 9.00 - 17.00, de luni până vineri, la adresa de livrare pe care ați menționat-o în comanda dvs. Coletele sunt livrate pe tot teritoriul României, în 24 ore - 48 ore, în funcție de distanța până la cel mai apropiat sediu DPD, fără costuri pentru km suplimentari, cu excepția costurilor rezultate din greutatea respectiv volumul coletelor dvs
prin serviciile operatorului național Poșta Română
1. Livrare prin curierat (DPD)
Taxa de transport prin serviciile de curierat începe de la tariful standard de 24 lei, pentru valori cuprinse între 1kg și 3kg greutate colet. Pentru kilograme in plus peste greutatea standard de 3 Kg sau volum mare al coletului se aplică taxe suplimentare de către firma de curierat DPD. Livrare la domiciliu prin serviciile de curierat DPD, pe întreg teritoriul României. Livrarea produselor pe care le-ați comandat are loc numai pe teritoriul României. Livrarea se efectuează direct la ușa clientului prin curier. Vă punem la dispoziție prin intermediul partenerilor noștri opțiunea „Smart Control” prin care se oferă destinatarilor comenzilor efectuate, gratuit, informații cu privire la expedieri. Puteți urmări prin intermediul linkului transmis de firma de curierat traseul comenzii dvs. având la dispoziție numeroase opțiuni cu privire la livrare: notificări prin e-mail, urmărire expediere, locația actuală, modificare adresa de livrare, redirecționare oficiu DPD sau automat DPD. Plata produselor comandate se face direct la agentul de livrări prin card bancar sau cash (ramburs). Termenul de livrare este măsurat în zile lucrătoare. Termenul de livrare prin curierat este cuprins între 24 ore şi 48 ore, calculat de la data confirmării comenzii dvs. Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința noastră. În perioadele aglomerate (reduceri, promoții) sau zile de sărbători, livrarea coletelor poate dura între 2-3 zile lucrătoare sau chiar mai mult. Termenii de livrare nu includ sărbătorile legale din țările de expediție și/sau destinație, cazuri de forță majoră și cazuri fortuite.
Prin "livrare " înțelegem data la care coletul pleacă de la noi si nu data la care ajunge la cumpărător .
În cazul în care după 2 încercări agentul de livrări (curierul) nu vă găsește la adresa de livrare, va trebui să vă prezentați personal la cel mai apropiat sediu/oficiu DPD pentru ridicarea coletului, în termen de maxim 4 zile de la notificare. (https://www.dpd.com/ro/ro/expedierea-coletelor/servicii-nationale-curierat/dpd-collect/) Dacă doriți livrarea produselor comandate în ziua de sâmbătă, va trebui să menționați acest lucru în comanda dvs. la rubrica observații și să achitați o taxă suplimentară pentru firma de curierat.
IMPORTANT! Asigurați-vă ca adresa de livrare este aceea unde puteți fi găsit de luni până vineri între orele 9.00-17.00 și numărul de telefon menționat în comandă este corect. Luați în considerare faptul că agentul de livrări va încerca livrarea 2 zile consecutive după ce vă va apela telefonic în prealabil sau vă va trimite un sms. Daca doriți să schimbați adresa de livrare va trebui să achitați o taxă suplimentară către compania de curierat, în caz contrar va trebui să vă prezentați personal la cel mai apropiat sediu/oficiu DPD pentru ridicarea coletului, în termen de maxim 4 zile de la notificare. https://www.dpd.com/ro/ro/suport-dpd/date-de-contact/
Vă rugăm să vă asigurați ca ați completat corect datele atunci când realizați o comandă pe magazin. O adresă incorectă sau un număr de telefon incorect pot duce la întârzierea livrării comenzii dvs. sau imposibilitatea transmiterii comenzii !
Dacă este prima dată când comandați produse de pe site-ul nostru veți fi contactat telefonic pentru verificarea şi confirmarea adresei de livrare. Important ! In cazul în care refuzați să ridicați comanda efectuată pe magazinul nostru AccesoriiTopOne.ro şi/ sau în eventualitatea altor probleme apărute în timpul procesării comenzii sau a datelor introduse, ne rezervăm dreptul de a opri livrarea produselor către dumneavoastră. Mulțumim pentru înțelegere !
2. Livrare prin Poșta Română
Tarife de livrare prin Poșta Română le regăsiți aici: https://www.posta-romana.ro/tarife.html Tariful standard de transport pentru colete cu greutate de 1kg începe de la 24 lei. Rețineți că tariful se modifică (crește) în funcție de greutatea coletului și valoarea rambursului! Dacă optați pentru serviciul ramburs Poșta Română trebuie să aveți în vedere faptul că veți fi avizat de către factorul poștal la sosirea coletului, urmând ca dvs. să vă deplasați la oficiul poștal menționat în aviz (oficiul de care aparțineți cu domiciliul) cu un act de identitate valabil, pentru ridicarea acestuia. Plata o veți realiza la ghișeul oficiului poștal, la ridicarea coletului, cash sau prin card bancar. De asemenea, la alegerea livrării prin Poșta Română, noi vă vom genera un AWB prin intermediul căruia puteți urmări comanda dvs. la adresa: https://www.posta-romana.ro/track-trace.html
IMPORTANT: Poșta Română nu acceptă colete mai mari de 15 kg ! Dacă greutatea coletului dvs. depășește această valoare se vor trimite două sau mai multe colete de max.15 kg fiecare, prețul transportului calculându-se individual pentru fiecare colet.
Plata comenzii
Plata se efectuează în sistem ramburs (numerar sau prin card bancar). Atunci când pachetul ajunge la dumneavoastră prin intermediul curierului DPD, suma de plata se achită direct curierului. Atunci când pachetul dvs. ajunge prin Poșta Română trebuie să vă deplasați la oficiul poștal indicat în avizul primit de la factorul poștal și să plătiți rambursul la ghișeul oficiului poștal. Puteți de asemenea sa plătiți prin transfer bancar în loc de plata în sistem ramburs. - ramburs la primirea coletului sau la ridicarea acestuia de la oficiul poștal - suma maximă de plata la ramburs: 5000 RON - transfer bancar la INGB CENTRALA în contul RO61INGB0000999908846504 (RON), în acest caz coletele vor fi expediate în momentul în care banii au intrat în contul nostru
Atunci când alegeți plata prin transfer bancar, o să primiți pe adresa de e-mail utilizată la crearea contului, un e-mail care conține detaliile de plată. În cazul în care întâmpinați dificultăți vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon menționat pe site sau prin e-mail pe adresa: office@accesoriitopone.ro
B. Returnare produse achiziționate
Conform legislației in vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice ! Conform Ordonanței de Urgență nr. 34 din 2014: "... consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.". Documentul complet poate fi citit pe site-ul ANPC.
Model de formular de retragere Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.
Către [aici se introduce numele, adresa poștală și, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]:
- Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*) - Comandate la data (*)/primite la data (*) (*) A se elimina mențiunea inutilă, după caz. - Numele consumatorului (consumatorilor) - Adresa consumatorului (consumatorilor) - Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) - Data
Începând cu 9 ianuarie 2016 se aplică prevederile Regulamentului nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum. Soluționarea on-line a litigiilor: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO
Renunțarea la cumpărare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin poștă sau curierat. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur. ATENȚIE !!Nu expediați colete retur cu ramburs . Nu le vom primi !
Daca produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca si nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultata din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Această clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicând-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. În cazul in care produsele expediate nu corespund cu cele comandate de dvs., contactați-ne și le vom schimba pe cheltuiala noastră. Returnarea produselor se face către SC Mondana Alliance SRL Aleea Ghencea, nr.1, sector 6, București, CP 061716, cu orice modalitate de transmitere alegeți, fără ramburs (curierat , Poșta Română).
Informații suplimentare
Pentru întrebări şi alte informații ne puteți contacta la adresa de e-mail office@accesoriitopone.ro sau la numărul de telefon: 0773.944.335. De asemenea puteți utiliza și formularul de contact pentru a ne semnala alte probleme. Formular preluare reclamații: https://www.accesoriitopone.ro/contact Telefon : 0773.944.335 ; luni-vineri 10-18 Program de lucru : luni-vineri 10-18, e-mail: office@accesoriitopone.ro * Este posibil ca in timpul programului de lucru sa NU va putem răspunde la telefon . Va rugam sa ne scrieți la office@accesoriitopone.ro si vom răspunde in interval de 3 ore - în timpul programului de lucru si în maxim 24 ore in afara programului de lucru.
Ne puteți scrie și pe WhatsApp pe numărul de telefon: 0773.944.335