Returnarea produselor
Conform legislației in vigoare (OUG nr.34 din 2014), renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice !
Conform Ordonanței de Urgență nr. 34 din 2014: "... consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.". Documentul complet poate fi citit pe site-ul ANPC.
Model de formular de retragere
Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.
Către [aici se introduce numele, adresa poștală și, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]:
- Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*) - Comandate la data (*)/primite la data (*) (*) A se elimina mențiunea inutilă, după caz. - Numele consumatorului (consumatorilor) - Adresa consumatorului (consumatorilor) - Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) - Data
Începând cu 9 ianuarie 2016 se aplică prevederile Regulamentului nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum. Soluționarea on-line a litigiilor: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO
Renunțarea la cumpărare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin poștă sau curierat.
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
ATENȚIE !! Nu expediați colete retur cu ramburs . Nu le vom primi !
Daca produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca si nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultata din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Această clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicând-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
În cazul in care produsele expediate nu corespund cu cele comandate de dvs., contactați-ne și le vom schimba pe cheltuiala noastră.
Returnarea produselor se face către SC Mondana Alliance SRL Aleea Ghencea, nr.1, sector 6, București, CP 061716, cu orice modalitate de transmitere alegeți, fără ramburs (curierat , Poșta Română).
Informații suplimentare
Pentru întrebări şi alte informații ne puteți contacta la adresa de e-mail office@accesoriitopone.ro sau la numărul de telefon: 0726.469.111.
De asemenea puteți utiliza și formularul de contact pentru a ne semnala alte probleme. Formular preluare reclamații: https://www.accesoriitopone.ro/contact
Telefon : 0773.944.335 ; luni-vineri 10-19
Program de lucru : luni-vineri 10-19, e-mail: office@accesoriitopone.ro
* Este posibil ca in timpul programului de lucru sa NU va putem răspunde la telefon . Va rugam sa ne scrieți la office@accesoriitopone.ro si vom răspunde in interval de 3 ore - în timpul programului de lucru si în maxim 24 ore in afara programului de lucru.
Ne puteți scrie și pe WhatsApp pe numărul de telefon: 0773.944.335